Norstatpanel

Vi har genopfundet vores panel for at opretholde og forbedre datakvaliteten for dig.

 

 

Vores panel vil blive Panel Norstat.

Vi har skabt en helt ny panelist-centreret brugeroplevelse for at øge panelist loyalitet og engagement.

Det nye miljø giver os mulighed for at behandle vores paneldeltagere mere individuelt, for at skabe en stærkere sans for identifikation med Norstat og vores panel.

Et unikt panel for unikke mennesker!

De vigtigste ændringer på et øjeblik

Brand image
Vi har designet et moderne brand image, der samler alle vores paneler på tværs af 18 lande.
Personalisering
Det nye miljø giver os mulighed for at behandle vores paneldeltagere mere individuelt, for at skabe en stærkere sans for identifikation med vores panel.
Gamification
Med mikropræstationer og status opgraderinger, så har vi tilføjet nogle underholdende gamification elementer til vores panel.
Incitamenter
Vores forbedrede belønningsbutik tilbyder flere og bedre valgmuligheder for paneldeltagerne, når de skal indløse deres point.

Bedre svarfrekvenser

Flere mennesker er aktive i panelet.
Dette hjælper med at få besvarelse af flere undersøgelser og sikrer repræsentativitet.

Bedre til at nå målgrupperne

Vi er i stand til at nå meget specifikke og svært opnåelige målgrupper (eksempelvis unge mænd).

Lavere churn og drop-out satser

Paneldeltagerne bliver og opretholder aktivitet i panelet.
De afslutter flere undersøgelser og falder ikke fra for tidligt.

Oplev mere af hvad der er i det for dig i vores brochure