Norstat Dashboards
Oversigt over brandets styrke giver større indsigt. Med alle dine branddata samlet, og visualiseret, ét sted er det nemmere at drage konklusioner. Tilgængelig indsigt i det format, du har brug for, og med hjælp lige ved hånden. Alt sammen for en smidigere beslutningsproces end nogensinde før.

Hvorfor Dashboard tracker?

Hvorfor Dashboard tracker?
- Alt i ét - Alle data er samlet ét sted for nem analyse og udarbejdelse af rapporter.
- Serviceret af eksperter - Et højt kvalificeret, opmærksomt team gør interaktionen nem og behagelig.
- Delbar og tilgængelig - Alle dashboards er delbare og kan eksporteres til alle større formater, herunder PPT.
- Overlegen tracking - Skræddersyet tracking af brand og forbrugerindsigt.
Dette er Dashboards
Få det omfattende dataoverblik, du har brug for, i det format, du har brug for. Med Dashboards får du en intuitiv brugerflade, der er optimalt designet til at visualisere dine KPI'er og gøre det nemt at træffe informerede beslutninger. Alt sammen med hjælp lige ved hånden.
Alle data på ét sted gør det nemt at analysere og udarbejde rapporter. Et højt kvalificeret, opmærksomt team gør interaktionen nem og behagelig. Skræddersyet tracking af brand- og forbrugerindsigt. Alle dashboards er delbare og kan eksporteres til alle større formater, herunder PPT.
Er det virkelig muligt at forstå forbrugernes adfærd og præferencer?
Vi har samlet seks nøgleindikatorer der giver indblik i forbrugernes hjerter og sind.
Læs mereHvordan kan visualisering forbedre præstationen?
5 måder visualisering af data kan forbedre din markedsføring og brand performance.
Læs mereNøgleindikatorer der afdækker dit mærkes ydeevne

Nøgleindikatorer der afdækker dit mærkes ydeevne
Forbrugernes holdninger og adfærdsmønstre ændrer sig konstant. Derfor er det vigtigt for marketingfolk at overvåge ændringer i forbrugernes adfærd og brandopfattelse. Det giver dem ikke blot mulighed for at tilpasse markedsføringsstrategier til de aktuelle forhold, men giver også indblik i hvordan holdningsændringer påvirker et mærkes positionering.

Brand tracking
Det er nødvendigt at tracke dit brands præstation på en kontinuerlig basis for at forstå stadigt skiftende holdninger, adfærd og meninger – og hvordan disse påvirker dit brand.

Brandkendskab
Hvor godt integreret er brandet i forbrugernes bevidsthed?

Brandloyalitet
Måling af brandloyalitet kan hjælpe virksomheder med at forstå forbrugernes følelsesmæssige forbindelse til deres brand, og hvad der påvirker det.

Net promoter score (NPS)
Viser styrken af loyaliteten af en virksomheds eller et brands kunderelationer.